ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК
Жити зараз
думати про майбутнє

Портал про нерухомість №1 в Харкові

Прес-конференції як інструмент брендування агентства нерухомості. Тези доповідей на Ялтинській конференції 2013 р.

13 Червня 2013 г.

Секція «Маркетинг ріелтерської послуги».

Світлана Якимова, глава компанії ХАН, член Ради Харківського регіонального відділення АФНУ.

Створення бренду - тривалий і трудомісткий процес. Він має на увазі під собою паралельне використання цілого ряду маркетингових інструментів, в тому числі інструментів Public Relations.

Останні не стільки спонукають до емоційної покупці послуг, скільки сприяють прийняттю зваженого рішення на підставі отримання адресатом значущою для нього інформації.

Особливу цінність брендування за допомогою PR отримує на так званих «ринках довіри», до яких відноситься і ринок нерухомості.

Мета даної доповіді: показати переваги та особливості вибудовування довірчих відносин з клієнтами агентств нерухомості. А також продемонструвати можливості, які дає відкрите спілкування зі споживачами послуг на прикладі одного з найбільш ефективних способів донесення маркетингової інформації до надзвичайно широкого кола потенційних клієнтів - прес-конференції.

    - Які завдання вирішує прес-конференція? Коли і яким агентствам нерухомості слід її проводити?
    - Що дає агентству нерухомості спілкування з представниками засобів масової інформації?
    - Як провести захід ефективно? Які моменти слід врахувати на етапі підготовки і в ході проведення?
    - Яких результатів чекати?

Доповідь присвячена відповідям на ці та інші питання.

Попередні матеріали:

    - Ялтинська конференція 2013 року Секція «Маркетинг ріелторської послуги»
    - Українці потребують довірі до ріелторам.
    - Ключові проблеми образу «ріелтор» і шляхи їх виправлення.
    - Управління репутацією ріелторської компанії через ЗМІ та соціальні мережі.