ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК
Жити зараз
думати про майбутнє

Портал про нерухомість №1 в Харкові

ХVIII Міжнародна Конференція «Ринок нерухомості: стан, перспективи розвитку, роль професіоналів в його формуванні»

1 Червня 2014 г.

ХVIII Міжнародна Конференція «Ринок нерухомості: стан, перспективи розвитку, роль професіоналів в його формуванні»

З 15 по 18 травня 2014 року у Львові пройшла ХVIII Міжнародна Конференція «Ринок нерухомості: стан, перспективи розвитку, роль професіоналів в його формуванні».

Сучасний ринок нерухомості - складний механізм, який давно вже переступив за межу елементарних операцій з нерухомістю. Нинішні ріелтори освоюють простори оціночного бізнесу, земельних відносин, працюють з великими комерційними об'єктами і девелоперськими компаніями. Саме тому у вчорашньому дні залишається фахівець, який володіє психологією, юридичними знаннями, аналізом ринку і т. Д.

Тому, теми розглянуті в ході конференції, незамінні для успішного розвитку цивілізованого ринку нерухомості, за допомогою поліпшення якості роботи бізнесу кожного її учасника та наданих ними послуг:

   - робота в сучасних умовах переходу до цивілізованої європейської України;
   - впровадження стандартів європейського і американського ринків нерухомості в нашій країні;
   - сучасні технології роботи на ринку нерухомості;
   - професійна підготовка фахівців у сфері нерухомості;
   - актуальні питання законодавчого регулювання ринку;
   - нові можливості після підписання асоціації з ЄС.

Одними з активних учасників конференції була і команда компанії ХАН.

Її представляли два спікера: член Ради директорів, Андрій Правдин (модератор секції «Управління маркетинговою діяльністю ріелторської компанії» і доповідач з питання «Роль маркетингу в реалізації стратегії ріелторської компанії») і засновник компанії і глава Ради директорів, Світлана Якимова з презентацією на тему « як вирости з невеликого агентства нерухомості в лідери ринку ».

За словами Андрія Правдіна найпоширеніша сьогодні модель ріелторського бізнесу відповідає реаліям 1990-2000-х років. «Ріелтори не помітили, що зовнішнє оточення змінилося, тому діють по-старому, відчуваючи все великі складнощі у відносинах з клієнтами. В результаті клієнти закономірно сприймають ріелтора як непотрібного посередника, що зазнає дедалі більших складності в продаж своєї послуги. Логіка моєї доповіді була заснована на даних досліджень ринку ріелторських послуг Харкова, в тому числі дослідження, присвяченого вивченню ставлення споживачів до послуг агентств нерухомості, здійсненого маркетинговим агентством в період 22 листопада 2013р. - 13 грудень 2014 р. ».
ХVIII Міжнародна Конференція

«Нашою метою є перехід до моделі, в якій ріелтор - це« професійний продавець »нерухомості, а агентство нерухомості - це компанія, відома і зрозуміла клієнтам, що користується їх довірою. Створення потоку клієнтів в компанію, лояльних до ріелторської послуги, підвищує ефективність роботи ріелторів і цінність роботи в такому агентстві »- зазначив Андрій Правдин.

«Мені подобається працювати в команді. І секрет успіху я бачу саме в цьому. Основною метою моєї доповіді була систематизація досвіду 18ти років успішної роботи. Я хотіла поділитися знаннями, без яких неможливо організувати роботу компанії як єдиного злагодженого механізму.

Тому основними темами доповіді стали: ідеологія створення команди; навчання, як інструмент і процес; технології, як основа виробництва; роль маркетингу в зростанні; роль CRM-системи ** в утриманні позицій на ринку під час кризи, - адже ріелтор, в першу чергу, виступає як експерт, який може виразно пояснити споживачам тенденції, дати прогнози. Але найголовніше пам'ятати, що етика - вище технології. » - переконана Світлана Якимова.

** Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM, CRM-система, скорочення від англ. Customer Relationship Management) - прикладне програмне забезпечення для організацій.

CRM- модель взаємодії, що визначає, що центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а основними напрямками діяльності є заходи з підтримки ефективної роботи компанії і обслуговування клієнтів.