ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК
Жити зараз
думати про майбутнє

Портал про нерухомість №1 в Харкові

Ситуація на ринках нерухомості країн СНД нагадує штовханину. Думка експерта.

4 Грудня 2013 г.

Відомий бізнес-тренер, консультант в сфері ріелторської галузі, провідний експерт ринків країн СНД Яна Лур'є провела в Харкові семінар на тему «Якісне обслуговування клієнтів. Склад брокерської послуги. Професійне самовизначення ріелторів ». Учасники семінару розглядали найбільш актуальні рішення, засновані на узагальненому досвіді ріелторських компаній, що представляють європейські ринки нерухомості, а також ринки Росії, Білорусі, Казахстану та України. За словами Яни Лур'є, сьогодні ситуацію в ріелторської царині пострадянського простору можна охарактеризувати як «штовханина і відсутність конкуренції в сфері надання професійної послуги».

«Справжньою конкуренції, я б сказала, що все-таки немає: є така жива штовханина, є людям, де поштовхатися. У сфері надання професійної послуги конкуренції практично немає, тому «продавати» її і правильно, і досить легко і в Росії, і в Україні. Є численні можливості як раз в тому, що більшість компаній не надають, власне, ці професійні послуги і, відповідно, є можливість почати їх надавати: перестати продавати інформацію, перестати продавати юридичний супровід, а займатися брокеріджем - як це роблять у всьому світі. Це можливості російського і українського ринку », - підкреслила Яна Лур'є.

Експерт приїхала до Харкова на запрошення компанії ХАН. Фахівці агентства винесли на обговорення ряд питань, в тому числі, методи донесення до споживачів суті і наповнення ріелтороской послуги.

«На жаль, на сьогоднішній, день дуже гостро стоїть питання підвищення професійного рівня ріелторів для того, щоб вони могли якомога швидше і легше знаходити спільну мову з клієнтом, для того, щоб, насправді, професія, яка є цінною для споживача, була клієнту зрозуміла. На сьогоднішній день найчастіше, складності, які є у клієнта, це нерозуміння: для чого їм потрібен ріелтор. І ось семінари такого порядку, такого рівня і допомагають ріелторам дуже швидко усвідомити певні речі, навчитися швидко і конкретно доносити клієнту свою користь », - зазначив член Ради директорів компанії ХАН Андрій Правдин.